PRAKTYCZNA STRONA ZAŁATWIANIA SKARG W PRZEDSZKOLU, SZKOLE I PLACÓWCE
Leszek Zaleśny
ONLINE
PRZEJDŹ DO ZAPISUDATA SZKOLENIA
Aktualnie brak terminów
CENA SZKOLENIA:
379zł
ADRESACI:
Dyrektorzy, wicedyrektorzy lub inni pracownicy jednostek systemu oświaty.
FORMA SZKOLENIA:
Webinar.
W RAMACH SZKOLENIA OTRZYMASZ:
– certyfikat ukończenia warsztatu,
– pakiet materiałów merytorycznych,
– wsparcie trenera po warsztacie (mailowe).
CEL OGÓLNY:
Znajomość praktycznej strony załatwiania skarg
CEL SZCZEGÓŁOWY:
Uporządkowanie wiedzy na temat sprawnego załatwiania skarg.
KORZYŚCI:
– utrwalenie wiadomości o skargach w systemie prawa,
– przypomnienie praktycznej strony załatwiania skarg („krok po kroku”),
– nabycie praktycznej umiejętności załatwiania skarg,
– przypomnienie czynności dyrektora w postępowaniu z anonimowymi skargami.
PROGRAM:
- Skargi w świetle aktualnych przepisów (ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo oświatowe i przepisy wykonawcze).
- Czego może dotyczyć skarga (zidentyfikuj, czy to skarga)?
- „Krok po kroku” – praktycznie – załatwiamy skargę.
- Postępowanie z anonimowymi skargami.
- Dyskusja w ramach tematyki webinaru.
Co Nas wyróżnia
Więcej niż szkolenia.
1
WARSZTAT,
NIE TYLKO SZKOLENIE
Wszystkie problemy omawiane na warsztatach oparte są na prawdziwych przypadkach. Nie jest to więc jedynie teoretyczne szkolenie, a studium przypadków z życia wziętych.
2
TRENERZY,
PRAKTYCY
Nasi Trenerzy to nie tylko teoretycy, swoją wiedze zawdzięczają doświadczeniu i wieloletniej praktyce w omawianych przez siebie tematach.
3
WSPARCIE
PO WARSZTATACH
Merytoryczne wsparcie po szkoleniu. Bezpłatne konsultacje mailowe lub telefoniczne z trenerem w przypadku wątpliwości po zakończeniu szkolenia.
4
WARSZTATY ON-LINE,
NIE WEBINARIA
Nasze warsztaty on-line nie odbiegają jakością od szkoleń stacjonarnych. Formuła, kontakt z Trenerem oraz czynny udział uczestników jak na tradycyjnym szkoleniu.